2017. december 23., szombat

Boldog Karácsonyt! / Merry Christmas!

Hát, megérkeztünk. Az első karácsony, amit megosztok a nagyvilággal, itt a blogon. Remélem még sok követi majd. Most magunk mögött hagyunk egy nagyon mozgalmas, kreatív, vidám adventet és holnap már csak gyönyörködünk, örülünk és ünnepelünk. (Bár engem ez az érzés mindvégig elkísért.) Idén szerencsém volt, mindennel elkészültem, megtanultam elengedni is és kompromisszumokat kötni. Lassabbra vettem a tempót, mégis egy nappal Szenteste előtt mindennel elkészültem és már a mai nap is a pihenés, együttlét jegyében telt. Boldog vagyok, elégedett és hálás. Mit is kívánhatnék Nektek mást, mint áldott, békés ünnepeket! 

Őt ajándékba kaptam, sokat gyönyörködöm benne. :)

Ő az iskolában készült két évvel ezelőtt. Szeretném, ha egyszer majd az unokáimmal rakhatnánk fel a fára. :) 

Az idei csomagolás az egyszerűség jegyében. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése