2017. november 28., kedd

Örömteli várakozás/ Joyful anticipation

Bizony eltelt pár hét, amióta legutóbb írtam a blogra. Sok változás volt a házunkban, festettünk, tapétáztunk, bútorokat cseréltünk. Most pedig hipp-hopp, itt van mindjárt advent első vasárnapja és én már napok, hetek óta készülődök. Hoztam pár részletet ünneplőbe öltözött otthonunkról. Fogadjátok szeretettel!

Idén próbáltam az egyszerűségre törekedni.
 
 A klasszikus piros az örök kedvenc.


Idén lecseréltem a varrott adventi naptárunkat, kartonpapírt fogtam, letöltöttem néhány sablont a pinterest-ről és nekiláttam. :) Jó móka volt! 

... és este kivilágítva... a templom még hiányzik, de hamrosan... :)



2 megjegyzés:

  1. Kedves Melinda, egy ideje járok már hozzád, mert tetszik a blogod.
    Tiszta, ízléses, barátságos, otthonos...
    A fehér és a piros dekorációd is nagyon tetszik.
    A kivilágított házikóknak biztosan örülnek a gyerekeid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Szeretettel köszöntelek az oldalon! Nagy öröm ez nekem! :)Az advent és a karácsony kivételesen közel áll hozzám, de ezzel bizonyosan sokan vagyunk így. Nagyon szeretek dekorálni, alkotni és természetesen a gyerkőcök állnak a középpontban, nekik készül a legtöbb dolog ilyenkor. A karácsonyi meglepijükkel pici elmaradásban vagyok, de talán nem lehetetlen küldetés. :) Neked is boldog várakozást kívánok!

      Törlés